Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecně závazné podmínky rezervace účasti na akcích Gasshuku Czech Republic, z.s. se sídlem Závodu Míru 577/9, 360 17 Karlovy Vary, Česká republika, IČ 22868372, zapsané u Krajského soudu v Plzni pod spisovou značkou 5679, prostřednictvím internetu.
Předmět obchodních podmínek
1) Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují rezervace míst na sportovních akcích provozovaných Gasshuku CZ, z.s. (dále jen „provozovatel“) prostřednictvím internetu a všechny smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva provozovatele a zákazníka a platí pouze při rezervaci míst na sportovních akcích přes internet.
Smluvní partner
2) Smluvní partner je zákazník, který provedl objednání služeb. Objednáním služeb – registrací je provedena rezervace místa na sportovní akci a vzniká tím smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem.
Rezervace místa na sportovních akcích
3) Zákazník bere na vědomí, že registrace na sportovní akci je závazná a v případě, že ve stanoveném čase před zahájením akce zákazník neuhradí registrační poplatek ve stanovené výši, rezervace a nárok na slevy z ní vyplývajících zanikají. Pro rezervaci místa na sportovní akci zákazník vyplní registrační formulář – závaznou objednávku umístěnou na webových stránkách www.gasshuku.cz a odešle ho prostřednictvím těchto webových stránek. Provozovatel udělá rezervaci na základě obdržené objednávky a vystaví potvrzení o registraci a zálohovou fakturu pro úhradu ceny, kterou zašle na mail uvedený při registraci. Pokud zákazník nedodrží tyto podklady, provozovatel neručí za správné provedení rezervací. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez povinnosti oznámit tuto skutečnost zákazníkovi.
4) Objednávka platí pro počet tak, jak je stanovený v objednávce pro všechny další osoby. Za vyplnění objednávky odpovídá zákazník, a v případě, že registruje více osob, má povinnost zaslat provozovateli na stanoveném formuláři seznam osob, za které provedl registraci. Za plnění smluvních závazků osob na objednávce uvedených ručí zákazník jako za své vlastní.
5) Zákazník bere na vědomí, že odpovědnost za účastníky ve věku do 18 let leží na straně objednavatele, včetně souhlasu jejich zákonného zástupce s jejich účastí na akci. Poskytovatel nezabezpečuje žádný doplňkový servis pro nezletilé účastníky s výjimkou stanoveného programu akce.
6) Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace zákazníkem.
Sjednané služby na sportovních akcích
7) Zákazník bere na vědomí, že rozsah sjednaných služeb je stanovený nabídkou uvedenou na internetových stránkách provozovatele. Rozšíření služeb nad rámec nabídky musí být písemně objednán ze strany zákazníka a dohodnut mezi smluvními partnery.
8) Zákazník bere na vědomí, že provozovatel má právo akci zrušit bez udání důvodu, především v případech zásahu „vyšší moci“, pokud by byl ohrožen život, zdraví a bezpečnost zákazníků nebo při překročení hranice hospodárnosti. Provozovatel musí tuto skutečnost oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu.
Cena a její úhrada
9) Cena za akce se uvádí v ceníku na webových stránkách provozovatele. Ceník stanovuje výši základních účastnických poplatků, podmínky, způsob a termín úhrady, za kterých stanovená cena platí.
10) Zákazník pro nárokování určené základní ceny a slevy za rezervaci na sportovní akci musí zaplatit ve stanoveném termínu zálohu ve výši alespoň 50% z celkové ceny z objednávky (v opačném případě může provozovatel postupovat v souladu s ustanovením o Rezervaci místa na sportovní akci).
11) Zrušení účasti na akci ze strany zákazníka, změny v rezervaci a nestandardní situace při přípravách akce a v průběhu konání akce, včetně vracení zálohy nebo uhrazené ceny upravuje Reklamační řád (viz níže), který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
GDPR
12) Odesláním závazné přihlášky souhlasí objednavatel se zařazením všech jím poskytnutých osobních údajů (dále jen „Údaje“) do databáze společnosti Gasshuku Czech Republic, z.s., se sídlem Závodu Míru 577/9, 360 17 Karlovy Vary, Czech Republic, IČ: 228 68 372 (dále jen „Správce“) a s jejich následným zpracováním prostřednictvím zpracovatele a poskytovatele online registračního systému FAPI Business s.r.o. se sídlem Kampelíkova 35/20, Stránice, 602 00 Brno, IČO: 07671563.
13) Při zpracovávání osobních údajů respektujeme pravidlo přiměřenosti, tzn. zpracováváme pouze ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro zabezpečení účasti zákazníka na akcích poskytovatele.
14) Podrobné podmínky ochrany osobních údajů jsou stanoveny v části Ochrana osobních údajů (viz níže), která je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
Bezpečnost dat
15) Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům jednotlivých zákazníků anebo k jejich uživatelským účtům anebo k příslušnému datovému úložišti Gasshuku CZ, z.s. a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených neoprávněných zásahů třetích osob.
Záruky
16) Provozovatel ručí za správnost popisu a provedení služeb, nikoliv za správnost údajů uvedených v prospektech a nepřebírá záruky za úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové nabídce akcí na webovém portálu www.gasshuku.cz s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti.
17) Pokud bude akce provozovatel rušit nebo upravovat akce, zveřejní tyto informace na webovém portálu www.gasshuku.cz
Podmínky místa konání akce
18) Rezervací místa na akci se zákazník zavazuje, že se seznámí a bude dodržovat provozní předpisy místa konání akce, pokyny pořadatele a podmínky, které se k akci nebo místu konání vážou. Provozovatel akci zabezpečuje v rozsahu obecných sportovně organizačních oblastech a zákazník musí dodržovat a respektovat tato obecně platná nařízení.
19) Zákazník se sportovní akce účastní samostatně jako odpovědná osoba a zavazuje se sjednat si odpovídající úrazové pojištění pro sportovní aktivity.
Účinnost obchodních podmínek
Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 15. 03. 2021.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Gasshuku Czech Republic, z.s. se sídlem Závodu Míru 577/9, 360 17 Karlovy Vary, Česká republika, IČ 22868372, zapsané u Krajského soudu v Plzni pod spisovou značkou 5679.
Předmět reklamačního řádu
1) Reklamační řád stanoví postup zákazníka a provozovatele v případech, kdy je shledán oprávněný důvod k zrušení plnění dle závazných obchodních podmínek ze strany zákazníka nebo poskytovatele, anebo v případech kdy zákazník, přes veškeré úsilí provozovatele, podá reklamaci na kvalitu poskytované služby, tj. rezervaci místa na sportovních akcích prostřednictvím www.gasshuku.cz
Zrušení rezervace zákazníkem a změny v rezervaci
2) Zrušení rezervace ze strany zákazníka před akcí musí být provedeno písemně s uvedením důvodu na email gasshuku.cz@gmail.com a v kopii na jka.kv@email.cz a potvrzeno provozovatelem, že jej akceptoval. Pro doručení je rozhodné datum doručení písemného oznámení o zrušení účasti na akci.
3) Veškeré reklamace budou společností Gasshuku Czech Republic, z.s. posouzeny a zodpovězeny do 10 dnů od jejich podání. Poskytovatel má právo tuto lhůtu prodloužit, o prodloužení však musí zákazníka vyrozumět písemně ve stanovené lhůtě.
4) V případě jakýchkoliv změn v rezervaci ze strany zákazníka, vzniklých před nebo při konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně zástupce provozovatele. Provozovatel posoudí oprávněnost požadavku na změnu rezervace a v součinnosti se zákazníkem navrhne řešení tak, aby byl naplněn cíl smluvního vztahu. Poskytovatel má právo v případě neshody rozhodnout o řešení s konečnou platností. Veškeré spory se účastnické strany zavazují řešit smírnou cestou, v případě, že se nedohodnou, budou postupovat v souladu s platnými zákony České republiky.
Nestandardní situace vzniklé při přípravě a v průběhu konání akce
5) V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při přípravě a v průběhu konání akce, je zákazník nebo provozovatel povinen neprodleně kontaktovat zástupce druhé strany.
6) Poskytovatel provede veškerou součinnost pro naplnění cíle smluvního vztahu a v případě zrušení akce se postupuje v souladu ustanovením o Storno poplatcích (viz níže).
7) V případě, že při rezervaci prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale částka nebyla připsána na účet provozovatele, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musí zákazník uplatnit v bance, která vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla.
Storno poplatky
8) Storno poplatky na akcích provozovatele jsou určeny v jednorázové výši stanovené ceníkem poskytovatele.
9) Storno poplatky se účtují v případech:
a) Zákazník nesplní svoji oznamovací povinnost vůči poskytovateli
b) Zrušení rezervace ze strany zákazníka bez udání důvodu méně než 20 dní před zahájením akce
c) Zrušení rezervace ze strany zákazníka 24 hodin před zahájením akce
d) Zrušení akce ze strany provozovatele z důvodu zásahu „vyšší moci“ (o snížení výše storno poplatku může rozhodnout poskytovatel na základě svého rozhodnutí)
10) Storno poplatky se nebudou účtovat v případech:
e) Zrušení rezervace ze strany zákazníka z důvodu nemoci zákazníka (nutno doložit lékařským potvrzením)
f) Zrušení rezervace ze strany zákazníka z jiných závažných důvodů, které nastaly neočekávaně a zákazník je nemohl předpokládat (nutno doložit písemně nebo nahradit čestným prohlášením o vzniku důvodů)
g) Zrušení rezervace ze strany zákazníka bez udání důvodu 20 dní před zahájením provozu Info-centra akce
h) Zrušení akce ze strany provozovatele z jiných důvodu než je zásah „vyšší moci“
Pozn. Ustanovení uvedená pod body e) a f) neplatí pro případy, kdy zákazník oznámí tuto skutečnost méně než 24 hodin před zahájením akce. Za zahájení akce je považováno datum a čas zahájení provozu „info-centra“ pro akci.
Vracení registračních poplatků a záloh
11) Provozovatel po posouzení reklamace vrátí zákazníkovi zaplacený registrační poplatek nebo zálohu, a to maximálně do 30 dnů po skončení akce. 12) Zákazník musí písemně sdělit provozovateli jméno a příjmení zákazníka a číslo účtu, na který má být stanovená částka poukázána případně domluvit s provozovatelem jiný způsob vracení zaplacené zálohy (např. Rezervace místa na jiné akci). Poskytovatel není povinen stanovenou částku vracet v případě, že zákazník nesdělí požadované skutečnosti anebo neposkytne potřebnou součinnost pro vyřízení reklamace.
13) Podmínky pro vracení účastnického poplatku v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel. Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení e-mailem.
Účinnost reklamačního řádu
Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 15. 03. 2021.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informace o zpracování osobních údajů jsou prováděny v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 O ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES(dále jen „Nařízení“)
Při zpracovávání osobních údajů respektujeme pravidlo přiměřenosti, tzn. zpracováváme pouze ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro zabezpečení účasti zákazníka na akcích poskytovatele po nezbytně dlouhou dobu.
Správce údajů
Správcem poskytnutých osobních údajů (dále jen „Údaje“) je společnost Gasshuku Czech Republic, z.s., se sídlem Závodu Míru 577/9, 360 17 Karlovy Vary, Czech Republic, IČ: 228 68 372 (dále jen „Správce“). Ochrana osobních údajů se řídí tímto dokumentem zveřejněným na www.gasshuku.cz
Dalším zpracovatelem je poskytovatel online registračního systému FAPI Business s.r.o. se sídlem Kampelíkova 35/20, Stránice, 602 00 Brno, IČO: 07671563. Zásady pro nakládání s osobními údaji má společnost Fapi Business s.r.o. uvedeny na www.fapi.cz
Kontakt na správce údajů
Pro komunikaci ve vztahu ke zpracovávaným údajům použijte e-mail: gasshuku.cz@gmail.com
Informace o zpracovávaných údajích
Zákazník bere na vědomí, že v souvislosti s registrací na akce společnosti Gasshuku Czech Republic, z.s. budou evidovány a zpracovávány následující údaje potřebné pro naplnění účelu smluvního vztahu:
a) jméno a příjmení
b) rok narození
c) adresu
d) e-mailová adresa
e) telefonní číslo
f) fakturační údaje spolku, který zastupuje zákazník (název spolku nebo společnosti, IČ, DIČ, sídlo, čísla bankovních účtů)
g) případně další údaje v závislosti na poskytnuté službě
Zákazník byl informován, že:
a) jeho údaje (fakturační údaje) budou zpracovávány z důvodu vedení účetnictví, stanovené zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů
b) jeho údaje budou zpracovávány a uchovávány po dobu 10 let ode dne, kdy byl ukončen smluvní vztah, pro který byl správcem evidován
c) v případně odmítnutí poskytnutí výše zmíněných osobních údajů nebo jeho části může dojít k tomu, že spolek nebude schopen zajistit naplnění účelu smluvního vztahu v plném rozsahu
d) má povinnost nahlásit změnu povinných údajů oprávněnému zástupci poskytovatele za účelem změny v evidenci
Marketing – zasílání personalizovaných newsletterů (oprávněný zájem/souhlas)
Zákazník byl informován, že jeho e-mailová adresa může být využívána za účelem přímého marketingu – zasílání obchodních sdělení pouze v souvislosti s činností poskytovatele a s jeho plánovanými akcemi obdobného charakteru, na které se zákazník v minulosti prostřednictvím webu www.gasshuku.cz registroval.
Pokud od nás zákazník získává některou službu zdarma (webinář, výukový materiál nebo jeho záznam) nebo se registruje k odběru novinek, budeme mu zasílat naše newslettery na základě jeho souhlasu, a to maximálně po dobu 5 let od jeho udělení. V obou případech se může ze zasílání newsletterů odhlásit v každém z obdržených e-mailů.
Fotografie a video záznamy ze seminářů
Na našich akcích (školení, semináře, workshopy apod.) pořizujeme fotografickou dokumentaci a video záznam. Fotografie poskytovatel používá pouze v propagačních materiálech, především na webu nebo pro výrobu informačních bulletinů, letáků a plakátů. Video záznam slouží ke zhlédnutí přímo pro účastníky v rámci konání akce nebo k zvýšení popularity akce pro budoucí období na internetových kanálech poskytovatele.
Poskytovatel zabezpečuje, že u těchto materiálů nikdy neuvádí jména účastníků, s výjimkou, že by šlo o referenci, a v tomto případě pouze na základě souhlasu účastníka. V případě, že zákazník požaduje aby nebyly jeho fotografie nebo video záznamy pro tyto účely používány, je potřeba tuto skutečnost písemně oznámit přes kontakt na správce před pořádáním živé akce.
Předávání údajů třetím stranám
K údajům zákazníka mají přístup pouze pověřené osoby správce, kteří jsou vázáni mlčenlivostí a proškoleni v oblasti zpracování osobních údajů.
Zákazník byl informován a bere na vědomí, že registrací poskytuje své údaje dalším zpracovatelům:
a) společnosti FAPI Business jako dalšímu zpracovateli jeho osobních údajů spojených s vyplněním registračního formuláře
b) příslušnému sportovnímu Svazu, se kterým je správce ve smluvním vztahu
c) příslušným orgánům státní správy a samosprávy v případě, že konáním akce jsou dotčena jejich práva anebo, že jejich práva vyplývají ze smluvního vztahu se správcem
IP, Cookies a jiné online identifikátory
Při procházení webových stránek poskytovatele dochází k záznamu IP adresy zákazníka, času jak dlouho se na stránce zdrží, ze které stránky přichází a přichází-li díky některému z našich affiliate partnerů. Jsou používány soubory cookies, jejichž zpracování spadá pod zpracování osobních údajů.
Cookies jsou používány pouze k následujícím účelům:
- fungování webových stránek,
- měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách,
- provoz affiliate programu,
Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 Nařízení, zasláním na kontaktní adresu správce. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu. Vznese-li zákazník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek. Uživatel určuje v nastavení svého PC, resp. v nastavení prohlížeče, zda má prohlížeč umožnit webové stránce ukládat cookies do koncového zařízení. Toto nastavení lze považovat za souhlas se zpracováním osobních údajů. Prohlížeč je nástrojem zprostředkování souhlasu. Souhlas však nemůže zhojit jiné nedostatky, resp. nezákonnosti zpracování osobních údajů. Souhlas splňuje definiční znaky souhlasu podle článku 4 bodu 11 GDPR: Je svobodný, konkrétní, informovaný a jednoznačný. Souhlas je vykládán ve vztahu k účelu, prostředku
a způsobu zpracování osobních údajů, nikoliv k produktu či webovské aplikaci.
Zabezpečení a ochrana údajů
Správce zabezpečuje a chrání veškeré údaje pomocí technických a organizačních opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.
Předávaní dat mimo Evropskou Unii
Data jsou zpracovávána výhradně v Evropské unii a správce je neposkytuje žádné třetí straně mimo EU.
Práva zákazníka
Zákazník má právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.
Zákazník byl srozuměn se svým právem:
a) mít přístup ke svým Osobním údajům (dle čl.15 Nařízení)
b) požadovat jejich opravu (dle čl. 16 Nařízení)
c) na výmaz osobních údajů bez zbytečného odkladu, pokud jsou dány důvody podle čl. 17 Nařízení
d) na omezení zpracování osobních údajů v případech dle čl. 18 Nařízení
e) na přenositelnost údajů v případech stanovených v čl. 20 Nařízení
f) odvolat tento Souhlas podle čl. 7 odst. 3 Nařízení
g) podat proti Správci údajů stížnost podle čl. 77 Nařízení
Uplatnění práv zákazníka se provádí písemně přes kontakt na správce údajů. Správce musí ve lhůtě 30 dnů od uplatnění práva zákazníka odpovědět.
Toto právo můžete využít zdarma, a to až pro 3 dotazy ročně. Další dotazy budou zpoplatněny částkou 400 Kč za jeden dotaz.
V případě uplatnění práva na výmaz údajů budou smazány všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jinou povinností stanovenou zákonem. O dokončení výmazu bude zákazník informován písemně e-mailem.
Mlčenlivost
Správce osobních údajů a všechny jím pověřené osoby, které budou zpracovávat osobní údaje zákazníků, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení údajů.
Tyto zásady zpracování jsou platné od 13. 03. 2021.
Dokumenty ke stažení